úterý 1. dubna 2014

Moje oblíbené seriály

Nelly

Dlouho jsme uvažovaly nad tím, co napsat, aby to zajímalo všechny. Pochybuju že byste teď stály o nějaký super extra zajímavý deníček. Takže radši rovnou začnu..

1. Gossip girl
Je to vlastně o několika rodinách žijících na Upper East Side. Což znamená, že jsou naprosto a nechutně bohatý. Každý tam v podstatě řeší všech šest sérií svůj problém. Serena se snaží změnit, Blair chce, aby dosáhla všeho co si stanovila, Nate se nemůže rozhodnou jestli chce holku, která bude starší než on nebo mladší než on (Vévodkyně, Jenny, tamta kozatá, tamta dcera Serenina přitele :D), Chuck chce být lepší než jeho otec, Jenny chce být oblíbená a Dan už nechce být Osamělý chlapec...a Georgina je prostě mrcha

Tenhle seriál naprosto miluju (zrovna se koukám)! Ze začátku se mi sice nikdy nepodařilo zkouknout všechny díly, ale teď sem to už konečně dala. Viděla jsem to celý dohromady už dvakrát a sleduju to po třetí, takže mě tenhle seriál rozhodně baví.
Plus je, že než se na to všechno podíváte, tak zapomenete o čem byl začátek, takže hurá znova!!
Minus je to, že se tam (jak už to v seriálech bývá) každý vyspí s každým
PS: Taky sou tam hezký kluci

99%

2. Pretty little liars

Pretty little liars je o holkách, kterým umřela kamarádka a na to jim začnou přicházet záhadné zprávy o tajemstvích, které věděla jen ona. 

Ze začátku je to docela slabota, ale teď ke konci už je to celkem masakr. 
Seriál mám ráda (hlavně teď, když je to masakr), ale jako většina fandomu si myslím, že to scénáriste a producistě a bůh ví kdo ještě stašně prodlužují. Ani v hlavě mi to moc smysl nedává...třeba já být jima bych už dávno šla na policii, ale oká
PS: Taky pěkní kluci....bez trička

69%

Kde sledovat: www.serialycz.cz www.sledujuserialy.cz (nebo stahujte na uloz.to)

3. The vampire diaries

Taková ta mysteriózní pí*ovina o upírech :D

Seriál jsem ze začátku naprosto žrala a všechno...ale teď mě děj nudí (navíc mi zabili oblíbenou postavu..) 
Takže to teď sucks
Ale jinak to bylo supr
Vážně koukněte se!!
PS: taky hezký kluci bez trička..vrr

60%

Kde sledovat: stejný jako u Pretty little liars

4. The Originals

Vlastně se pár herců z The vamps diaries rozhodlo, že vezmou roha do tohohle seriálu...

Myslela jsem si, že to bude velká blbost, když to takhle vycucli z TVD, ale nakonec mě to snad baví víc než původní seriál..
PS: Klaus bez trička

65%
Kde sledovat: opět stejný..

5. Believe

Malá holka utíká před zlýma lidma, protože má nějký psycho schopnosti, který ti zlý chtěj. 

Zatím jsou čtyři díly a je to mega...úplně jiný než moje obvyklé seriály, ale baví..
PS: Žádní pěkní kluci :'(

80%
Kde sledovat: www.sledujuserialy.cz


Můžeme si všimnout, jak mě to postupně přestávalo bavit. Tyhle články prostě nejsou pro mě :D
A žádný další takový už nebudou :D¨
Me😈👸💋












                                                                    Nelly

Žádné komentáře:

Okomentovat