sobota 5. dubna 2014

Koho sleduju na YouTube




Takže měla jsem pár návrhů na články, který sem dát, ale ani jeden jsem teď hned ze začátku psát nechtěla. Nakonec jsme teda s Nelly vybraly 'My make-up routine', ale to se mi zase nechtělo fotit a tak mě napadl článek 'Koho sleduju na Youtube'. Tak začnu hned od začátku.

1. Acaciacutie

Asi všichni znáte bývalou tumblr girl Acaciu Brinley Clark. Acaciu sleduju už dost dlouho, protože je jeden z mých vzorů. Upřímně některá její videa jsou super a některá jsou teda dost nudná a obecně mi nepřijde, že její videa jsou nějak extra úžasná a podle mě by jí tolik lidí nesledovalo kdyby nebyla tak krásná, ale to je jedno:D.
její YT: TADY
(ू•ᴗ•ू❁)


2. OneDirectionVEVO

K tomuhle YT kanálu asi moc říkat nemusím:D. ANo jsem Directionerka a proč je teda sleduju je vám asi jasné ne?:D
1D YT:TADY
Midnight memories


3. Macbarbie07

Asi nejznámější mladá youtuberka z ameriky Bethany Mota. Objevila jsem jí když jsem se jednou koukala na makeup tutoriály a Beth se mi hned zalíbila. Je moc milá, vtipná, krásná a má super nápady. Její videa jsou o makeupu, o módě a DIY projektech. Je jí tuším 18 a už má i svou clothing line. Rozhodně se koukněte na její videa, protože jsou úžasný.
Její YT: tady
beth mota


4. Blogilates

Tenhle YT channel je o cvičení. Cassey je fitness a pilates instruktorka. Je úžasná a má široký výběr videí od cvičení až po spousty zdravých receptů. Natáčí videa jak lehhčí cviky, tak cviky kde si dáte pořádně do těla. Občas s ní cvičím a je naprosto skvělá. Je jí hezky rozumět a je opravdu motivující. Má dokonce i stránky (www.blogilates.com). Jestli jste s Cassey ještě necvičili naprosto doporučuji;).
její YT: TADY
Facebook


5.C0OK1EMONSTER

Adelaine Morin je další americká mladá youtuberka, která má nádherně upravená videa. Myslím, že jí je 16. Je milá a vtipná a jsou strašně super, ale né zas tak super. Já teda sleduju její videa hlavně kvůli tomu jak už jsem psala, že je vtipná a jsou suprově upravený:D.
Její YT: tady
Follow me on instagram @typicalbethers_07🍪


6. Cimorelli

"Hey, I'm Christina." "I'm Katherine." "I'm Lisa." "I'm Amy." "I'm Lauren." "I'm Dani." "And we're Cimorelli!" Takhle začíná skoro každé jejich video. Šest sester z Californie, které dělají covery různých písniček už strašně dlouho. Teď teda mají i nekteré své a začaly natáčet i tutoriály a vlogy, které já sice nesleduju no. Nádherně zpívají, jsou opravdu talentované. 
Jejich YT: tady
Jejich VEVO YT kde mají vlastní písničky: tady
Cimorelli


7. SoAlli

Alli Simpson sleduju, protože byla jednu dobu můj velkej vzor a od tý doby jsem jí sledovat nepřestala. A proč taky? Nemám důvod. Je to sestra zpěváka Codyho Simpsona a můžu říct, že nádherný hlas má i jeho sestra Alli. Na svým YT kanálu už má dva své videoklipy a své vlastní písničky "Why I'm Single" a "Notice Me". Video natočí sice jednou za pár měsíců, ale většinou stojí za to. Má tam i pár videí když byla mladší a některý jsou opravdu vtipný:D. 
Její YT: tady
Allie


8. MileyCyrusVEVO

Taky asi nepotřebuje komentář. Miley je nejlepší a tečka. 
její YT: tady
Bangerz Miley Cyrus Beautiful


9. BethanysLife

Bethanin channel na vlogy a DIY pití, jídla atd.
Perf


10.Anitta Ball

Česká blogerka, která natočila taky pár videí a musim říct, že úžasnýcg videí. Je to Directionerka a momentálně je myslim na výletě v Londýně:). Její videa jsou úžasná. Tušim, že jí je 14, ale i tak má super videa. Má jich tam sice jen pár, ale i tak. Má i blog (www.foreverrockme.blogspot.cz). Na videích i na blogu je mi velmi sympatická. Ale na ask jí radší nepište, protože i přesto že jí mám ráda musim říct, že na asku je dost nepříjemná:/. 
její YT: tady


11. Megannicolesite

Americká mladá dívka, která dělá covery k různým písničkám a také už má pár svých písniček. Před pár dny vyšla její další vlastní písnička 'Never wanna let you go' a je úžasná. Megan má takový sladký hlásek, který se hodí k jejímu vzhledu, protože je taková roztomilá:D. Nádherně zpívá určitě se na í koukněte.
její YT: tady
Megan Nicole


12. ViralBrothers

Jé já skoro zapoměla, že existujou:D. Asi je všicni znáte a kdo ne... Pusťte si debilní kecy, nějakou pomstu nebo Superbaliče:D. 
Jejich YT: tady


13. PrettyRecklessVEVO

Hudební skupina, co má úžasný písničky!
Jejich YT: tady
Facebook


14. MamaMiaMakeup

Mia je další mladá americká youtuberka, kterou jsem objevila nedávno. Má super videa a nádherný vlasy:D. Točí především o módě a kodmetice. Moc toho o ní nemůžu říct, protože jsem na ní narazila nedávno, ale její videa jsou skvělý a baví mě.
její YT: tady
Untitled

Tak to by bylo všechno. Doufám, že jste tenhle článek dočetli do konce. V blogování jsem nová takže...:D
No doufám, že se vám článek alespoň trochu líbil:)

Ellie



Žádné komentáře:

Okomentovat