úterý 22. dubna 2014

TAG 25 otázek ǀ Nelly



Takže další článek bude tag, protože nemám vlastní nápady hah.
Jinak se snad nějak s Ellie vypořádáme s tím menem/menuem/meníčkem/tou věcí na kraji stránky (čí jak se to skloňuje lol.) a bude to vypadat profesionálně as fuck


1. Máš nějaké domácí mazlíčky?
Bohužel ne, protože mamka je alergická na chlupy od zvířat + bylíme v bytě

2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe.
nah. snad jsem tomu dobře porozuměla
počítač (překvapivě), mobil a postel

3. Jaké je u vás právě počasí?
Je tam zataženo a zdá se mi, že trochu hřmí..doufám, že vám to pomohlo:-) (ten nos má u smajlíků stejně svek)

4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu?
nemám na řízení ještě věk (zatím se na to můžu vymlouvat)
5. V kolik hodin jsi dneska vstávala?
V 6:20 byla jsem na výletě v Lidicích se školou

6. Kdy ses naposledy sprchovala?
Včera večer.. opět jsem vám pomohla

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?
Divergent (btw je to mega!!)
Untitled

8. Co bylo v tvojí poslední textové zprávě?
Byla pro Ellie 'V autobuse a ritim se rychlosti....neritim se'

9. Jaká je tvá vyzváněcí melodie?
Stick around od Watercolor (ano Acacia:D)


10. Byla jsi někdy v cizí zemi?
Jo hodněkrát, ale vždycky v Evropě:) jednou v Africe

11. Máš ráda Sushi?
Zatim jsem neměla žádný dobrý, jednou jsem měla, ale to bylo nějaký zkažený :D

12. Kde nakupuješ potraviny?
Nikde speciálně, nakupuje maminka:D

13. Vzala sis už někdy léky na spaní?
Jo, jestli se počítá v nemocnici.

14. Kolik sourozenců máš?
Jednu sestru

15. Máš stolní počítač nebo notebook?
Já mám notebook, ale doma máme i stolní počítač

16. Jakého věku dosáhneš při svých dalších narozeninách?
Bude mi svít 16

17. Nosíš brýle nebo kontaktní čočky?
Brýle-.- ale chci kontaktní čočky...

18. Barvíš si vlasy?
Mno mám je teď obarvený na tmavší s blonďatýma melírama, měla jsem ombre a chtěla bych tmavě hnedý vlasy..takže asi jo, ale né pravidělně :D

19. Co se chystáš dneska dělat?
už asi nic, spíš se jenom válet
Apple | via Tumblr

20. Kdy jsi naposledy brečela?
V sobotu u posledního Harryho Pottera

21. Jaká je tvoje nejoblíbenější pizza?
Asi šunková s olivama...ale snim všechno :D

22. Co máš radši? Hamburgery nebo Cheeseburger?
chrmm asi hamburgery, ale takový ty poctivý.

23. Byla jsi už někdy vzhůru celou noc?
Joppp (třeba na táboře..)

24. Jaká je tvá barva očí?
Šedá, ale říkám, že modrá, protože to zní líp :D ale na fotkách mám modrý oči a občas je mám tak světle mořsky zelený (or co je to za barvu..jsem holt upír)
Eyes <3

25. Cítíš podle chuti rozdíl mezi Coca Colou a Pepsi?
Asi rozdíl je, ale já to nějak nehrotim.

Žádné komentáře:

Okomentovat