čtvrtek 26. června 2014

The fault in our stars (kniha,film)


Pokud jste to ještě nečetli/neviděli, mohl by vám tenhle článek prozradit o co přicházíte! Ale i kdyby jděte si to přečíst!!!! (nebo fajn, klidně se na to jděte první podívat..ALE pak si to povinně přečtete!!) 
odkaz na stažení online (z mobilu mi to nešlo stáhnout, takže když tak počítač): http://m.edisk.cz/stahni/75140/Green_John_-_Hvezdy_nam_nepraly.pdf_667.76KB.html


-čtěte jen a pouze na vlastní nebezpečí-
Knížku jsem četla zatím jednou, ale už jí mám i koupenou a chystám se přečíst si jí znova a znova (a budu doufat, že tentokrát už Gus neumře...plot twist). A film jsem viděla 2x..a asi na to půjdu ještě jednou s moji mámou :D (cuz forever alone) a ještě jednou s Ellie..protože proč ne? 
Ta knížka je naprosto úžasná a ve filmu sice pár věcí není (které mi tam fakt chyběli), ale chápu, že do těch pár minut se toho tolik nevejde. Vážně mě mrzí, že tam nebyla Kaitlyn, scéna s tou malou holčičkou v nákupním středisku a olizování zdí s Isaacem. Byly tam momenty, kdy jsem se trhala smíchy (a taky protože má Gus strašně úchylo výraz) a chvíle kdy jsem brečela..což nebylo moc pěkný. Ale celý příběh je naprosto dokonalý a moje problémy hned vypadají menší...
Doufám, že jsem ty co nečetli knížku nebudila, aby tak učinili...a i všechny ostatní (poníci a tak).
.
Jo a taky Gus/Ansel je krutě sexy..takže pokud vás to nijak v kině nedojme, potečou aspoň sliny..
"do you ever stop eating?" "what? i'm hungry." | via Tumblr

Nelly


Žádné komentáře:

Okomentovat