pátek 11. července 2014

Co si beru do letadla

Takže ahoj, dlouho jsem nenapsala žádný článek. Buďto sem neměla čas nebo sem byla líná:D. A jelikož už jsou prázdniny napadl mě článek, který už jste možná někdy četli na jiném blogu anebo viděli ve formě videa na youtube. Nedávno jsem se vrátila ze zahraničí a vypíšu vám co si tak beru do příručního zavazadla do letadla na kratší dvouhodinové lety nebo třeba tak šestihodinové.



Kapesníčky, sluneční brýle, antibakteriální gel - hned v úplně přední malé kapsičce mám kapesníčky asi ani nemusím vysvětlovat na co a sluneční brýle taky asi ne;P Tyhle jsou z HM a už si nepamatuju kolik stály:D a antibakteriální gel, když si potřebuju akutně umýt ruce:D



Doklady, peněženka, mobil, sluchátka - v další kapse mám řekla bych nejzákladnější věci jako je pas, letenka (to neni vyfocený, protože to fotim u babičky a nemám to tu sebou:D) peněženka a mobil a v malinkaté kapsiče mám jen sluchátka, která jsou už taková nutnost a já je mám stejně většinu letu v uších a poslouchám hudbu.



Propisky, balzám na rty, gumičky, pinetky, hřebínek, žvýkačky - tyhlety malinké věci si schovávám do vnitřní kapsy batohu, protože nemám ráda když je tam mám jen tak pohozený na dně batohu a já musím vyndat každou věc abych se k například jedné gumičce dostala:D. Propisky se hodí vždycky, nikdy nevíte kdy je budete potřebovat:D. Balzám na rty, protože mám ráda něco na puse:D. Gumičky, protože už jen po pár minutách mě začne štvát, jak mi vlasy lítaj všude možně. Pinetky, který nikdy nepoužívám, ale stejně je tam mám:D. Tenhle hřebínek mám strašně ráda, protože je malinkej a když ho otevřete má tam taky zrcátko:D. A žvýkačky, protože žvýkačky jsou prostě super!!!



Čtečka, diář, sešit nebo deník, svetřík - Konečně se dostáváme do hlavní kapsy batohu a tam mám jen tyhle čtyři věci.  Čtečka, kde mám uložený všechny knížky. Teď na dovolený jsme byli osmnáct dní na lodi
 bez wifi tak jsem byla tak produktivní, že jsem přečetla tři knížky a začla čtvrtou:DD. Svůj první diář, který sem vážně používala jsem si koupila v září a od tý doby ho tahám všude sebou:D. Ale je jen do 8. srpna takže brzo si koupim novej 3:) :DD. Sešit nebo deník. Už minulý léto jsem si psala tzv. "Prázdninový deník" abych měla vzpomínky na léto a doteď když si chci vzpomenout na minulé léto si ho pročítám. TAk jsem si řekla, že si tohle léto budu psát deník zase:D:). A nakonec tenhle lehký svetřík, protože v letadle je mi často zima.



Tak to bylo snad všechno. Tohle je můj takový první pořádný článek tak snad neni až tak špatný;D. Článek píšu a věci nafotím u babičky takže kdybych si na něco vzpoměla připíšu to sem;). Zatím si užívejte prázdniny, volna a žádný školy;P

Bye bye Ellie


Žádné komentáře:

Okomentovat