úterý 16. září 2014

Summer TAG ǀ Nelly

Takže tenhle TAG jsem si tak nějak vytvořila sama, teda použila jsem otázky z 2 tagů dala je do sebe a přidala něco co tam chybělo... A tády to je:
1. Oblíbený bronzer na léto?

Vzhledem k tomu, že mám jenom jeden :D tak to bude asi bronzující paletka od dermacolu.

2. Relaxuješ v síti na tropickém ostrově. Co srkáš a co si čteš?
Nejspíš piju džus (pomerančový nebo broskvový) a na 100% čtu nějaký díl Mortal instruments

3. Oblíbený produkt na rty?
Přes léto jsem si rozhodně zamilovala mintovej EOS od Ellie k narozkám

4. Bazén nebo pláž?
Miluju obojí, ale moře mě občas strašně děsí, ale miluju potápění..což je trochu ironie

5. Léto = šílené vlasy! Co je tvoje must-have produkt na vlasy?
Já se neobejdu bez jakýhokoli spreje, který pomůže s rozčesáváním vlasů.

6. Opalování nebo falešné opálení?
Když si dáš samoopalovací krém, tak pak vypadáš jako mrkev takžeee

7. Oblíbený lak na nehty?
Přes léto mám nejradši hodně světlé laky, nejvíc asi bílý, protože hezky podtrhnou opálení

8. Nějaká prázdninová tradice?
Asi ježdění na tábor a taková dovolená s celou rodinou a dalšíma třemi rodinami na různý místa

9. Oblíbená letní vůně?
Řekla bych NY..ale to by asi nikdo nepochopil (viď Ellie :D), ale přes léto jsem používala Our moment od 1D což je taková hezká sladká vůně

10. Oblíbené jídlo v létě?
Meloun!Meloun!Meloun!

11. Oblíbená aplikace, kterou jsi v létě používala?
Kim Kardashian Hollywood jsem hrála skoro celý prázdniny :D

12. Oblíbený film na prázdniny?
Ironicky asi Frozen

13. Písnička prázdnin?
Na každém zájezdu asi něco jinýho.. Fancy od Iggy, Sing od Eda Sheerana, Price tag od Jessie J, Break free od Ariany Grande

14. 14 fotek shrnující tvoje prázdniny




Nelly (radši se k těm obrázkům ani nechci vyjadřovat) 


Žádné komentáře:

Okomentovat