pondělí 29. září 2014

Jak přežít školní rok ǀ Nelly

Jako každý (normální) člověk se i já snažím nějak prokousat školním rokem, což smím-li se zmínit je rok od roku těžší a fakt nevim co bude až budu maturovat, protože mi přijde, že oproti ostatním jsem dost vypatlaná..ups
Nicméně, tady je pár tipů ode mě jak za školní rok nespáchat sebevraždu:



1. Mějte diář!
Tohle spíš souvisí s tím abyste všechno stíhali, ale i tak mi dost pomáhá si někam zapsat co a kdy mám co udělat. Ušetří mě to dost pětek za domácí úkoly a neodevzdané referáty..

2. Vždycky se na něco těšte!!!
Tohle je pro mě asi nejdůležitější..najdu si prázdniny, ředitelské volno nebo jenom nějakou akci, ke které se psychicky připojím a držím se toho provazu hlava nehlava, dokud nepřijde. Ať mám každý den důvod vstát z postele!
Třeba momentálně se těším na příští neděli kdy jdu s Ellie a Terkou na koncert Lady Gagy, týden po tom je ten 1D film, pak jedu na týden do Paříže. Hned mi ten měsíc uteče, když se mám na co těšit!

3. Mějte rituál
Na konci dne ještě než jdete spát si třeba pusťte třeba videa na yt, oddychněte si na we♥it. Prostě nechoďte spát s hlavou plnou vzorečků do fyziky, Ať vás ve snu nestalkují vektory! 
Spánek je důležitý, tak si ho nenechte zkazit

4. Udělejte hodiny míň hrůzostrašně
Když máte fakt badbad day a váš mozek stejně nebere to co profesorům vychází z pusy. Prostě se nadechněte a představte si, že do třídy vtrhnul Damon/HarryStyles/Peeta/Augustus/Jace/KdokoliDostSexy. A možná když budete mít štěstí, tak vás vyučující ani nevyvolá a nevynadá vám, že nedáváte pozor.
Untitled

5. Občas si dejte oddych
Ve škole spousta povinností, rodičům vaše známky nejsou dost dobré. Všechno se vám to hroutí jako domeček z karet. Občas je super prostě vypnout. Vysrat se na to, no a co, že zítra mám odevzdat tenhle referát a píšu tamten test (okej pokud to není nic extraextraextra důležitého). Prostě si pusťte film, přečtěte si knížku, jděte se projít se sluchátkama v uších. Cokoli co dělá šťastné vás..sem tam i my cool kids potřebujeme voraz :D
~

Nejspíš jsem vám ani nijak nepomohla, ale tohle nějakým záhadným způsobem pomáhá mě...i když jsem stejně většinu času kdy jsem sama nevrlá a naštvaná na celej svět!

Žádné komentáře:

Okomentovat