neděle 7. prosince 2014

What's in my school bag

Článek byl napsaný asi před dvěmi měsíci, ale já jsem se pořád a pořád nedokopala k tomu nafotit fotky a tak proto ho přidávám až teď :D.

Ano, ano já vím další článek na téma ‚what’s in my…‘ ale já si nemůžu pomoct mám tyhle články i videa a tak strašně ráda a i je ráda píšu. Asi je to tím, že prostě ráda lidem čmuchám ve věcech nebo já nevím:D. Každopádně tenhle týden toho máme ve škole opravdu hodně a tím nemyslím jen úkoly, referáty, ale i testy, kteří se nám profesoři rozhodli „našoupnout“ všechny do tohohle týdne, nýbrž příští týden jsme ve Francii, další týden jsou prázdniny a pak už jsou třídní schůzky, takže nestíhám, nestíhám vůbec nic nestíhám. Už nemám skoro vůbec žádný čas nazbyt snažím se stihnout co se dá, což znamená škola, kroužky, které mám taky až na sobotu každý den a musím se na některé připravovat, cvičení, přípravy do Paříže a pak třeba jednou do týdne někam zajít (což je třeba naplánovaný už 2 týdny dopřed takže pochopte, že to prostě zrušit nemůžu lol). No to je jedno vrhneme se na hlavní téma článku.

Moje školní taška je skoro každý rok jiná (někdy i každý půlrok), protože mě už buďto nebaví, rozbije se, nebo kvůli tomu, že mám mít víc/míň věcí sebou. Na konci prázdnin, když jsme byly na takovým tom Back to school nákupu my mamka koupila tenhle černý batoh. Je ze SinSay a musím říct, že je vážně skvělý a budu ho mít ještě hooodně dlouho. Byly tam sice i jiné batohy, ale ty byly takový látkový a asi né úplně určené do školy. Tenhle je pevný, takže nemusím kontrolovat jestli toho v batohu nemám moc, aby to unesl a neroztrhl se, jako se mi to stalo u mého předešlého batohu. Taky je velmi prostorný, takže se mi do něj vleze opravdu hodně věcí, což je super a asi si ho vezmu i do Francie na 1 den strávený v autobusu. Prostě jsem u batohu nenašla žádné negativní stránky.

Hned v úplně první kapse sebou mám vždycky žvýkačky, protože  žvýkačky jsou prostě nutnost a ráda žvýkám při cestě do školy a i o hodinách. Pak tam teda mám ještě kapesníky.

V další „kapsičce“ mám jedny z nejzákladnějších věcí, které si sebou berete ať jdete kamkoliv. Jedná se o mobil, bez kterého se dnes už vetšina lidi asi neobejde, sluchátka – stejně jako s mobilem a klíče, asi nemusím vsvětlovat proč ne;D.

V hlavní kapse mám samozřejmě sešity a učebnice. Nechce se mi to všechno tahat domů, takže si domů beru vždycky jen sešity popřípadě učebnici, když z ní máme úkol nebo se z ní máme učit. Dále tam mám penál, což je tak potřebná věc. Před dvěma roky mi nějak nešlo o to, jak mé sešity vypadají a tak sem nosila třeba jen propisku hozenou na dvě tašky popřípadě tužku. Ale od minulého roku si na úpravě sešitů celkem zakládám. Učí se mi totiž o moc líp, když tam mám všechno hezky barevně podtrhané a upravené. No a je to samozřejmě i hezčí:D. V penále mám pár propisek, tužek, fixy, zvýrazňovače a korektor. Dále tam mám peněženku. K té asi taky nemusím nic moc říkat ne?:D Všichni potřebujeme peníze, open card, vstupní kartičku do školy atd.. Jako další tam mám kosmetickou taštičku, protože prostě nikdy nevíte když se budete muset upravit.:D Pak tam mám taky antibakteriální gel, krém na ruce nýbrž se mi poslední dobou ruce začaly strašně vysušovat, hřeben a suchý šampón – věci co má v tašce asi každé děvče;P.

Poslední kapsička je v zadní části největší kapsy batohu. Asi víte o které mluvím má jí spoustu batohů. Tam nosím kalkulačku, školní index a svůj diář, bez kterého bych byla naprosto ztracená, protože tam mám vypsané všechny události, školní testy a zkrátka všechno.


Tak to by bylo:D. Doufám, že se mi článek alespoň trochu povedl:D.
Ellie

Žádné komentáře:

Okomentovat